FÖRLÅT!

Förlåt för att jag inte har bloggat lika mycket som hanna och ina det är bara för att jag inte har haft tid och inte lust men nu har jag lust att skriva ett jätte långt inlägg inte mini eller mellan som vi brukar göra ibland så nu bestämmde jag mig för att göra ett långt inlägg hihihi!
igår så åt jag hanna ellen och elsa tacos hemma hos mig för att mamma ch pappa var borta på fest så då hade vi en gänget kväll utan ina(hon var på läger/träning) och utan ida(hon var på norrbyskär) och utan felicia(hon var i sin stuga) så det blev bara vi fyra det var jätte gott!
sen så gick vi och köpte godis  med  sanna och alicia det var gott med godis !
jag köpte bara lösgodis  
men sen  så var jag med gänget +Sanna och Alicia -ina (var på läger/träning)
Vi spelade storfrispey (stavning)
Det är ett spel som vi har hittat på!
Det är lite avanserat att berätta alltihopa hur det går till och hur man får göra så det orkar jag inte göra
sen så slutade vi spela och ina kom och var med oss(då hade sanna och alicia åkt)
men sen så ville inte jag att vi skulle vara inne hos mig och då missförstod ina det och trodde att vi skulle vara ute hela dan men jag ville bara inte vara inne hos mig så då åkte hon hem!
så då spelade vi hugo med några andra sen gick vi till ida och sen till mig sen kom hanna och ina tillbaka(för hanna hade gått lite före) så då kom hanna och ina och ida och vi pratade men sen trodde vi att vi inte skulle hitta på någonting att göra så dom gick hem och vi gick till ida(vi skulle sova där)
så då gick vi dit och pratade lite granna sen borstade vi tänderna och la oss och sov och nu är jag hemma (gick hem för att jag hade jätta on i mageninte jätte men ganska ocnt i magen så jag gicck hem men ellen var kvar hoss ida och såg på sommarlov) och snart så sja jag gå upp och klä på mig och orta tänder na och håret tjaoo ganske bloggar senare idag!
har bara en fråga tyckte nån att det här var ett långt kommentera gära ja :) eller nej:(
hej då//bert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0