Halloj!

Hej idag har jag inte gjort så mycket har varit med Ellen,Bert,Ida och ina ja vi har inte gjort så mycket på morgonen så hoppade jag Bert ina o Ellen studsmatta och då lärde sig Ellen volt och handvolt det var bra,och sen började jag och Bert lära ina och Ellen bakotvolt det gick väll sådär...iallafall så mörknade molnet och regnet öste ner över oss då gick vi in och ringde Ida. När Ellen och Ida skulle fara på träning möblerade vi om i Berts rum det blev faktisgt riktigt snyggt om jag ska säga vad jag tycker. Sen på kvällen så såg Jag, Ina,bert på S.O.S (vad det nu hette) det är värsta bra! Nu är klockan Kvart i tio jag vet ina vad jag ska göra jag känner mig ganska trött hihi! tyvärr har inte jag någon webb på den här datorn så det blir ingen bild jag är ledsen men det kanske duger med en gammal? okej nu her jag in enHej då     I <3 Bloging  /Hanna



Kommentarer
Postat av: rosen

Ha en härlig sommar!

2011-06-22 @ 08:58:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0