Hanna:(

hej idag så kom jag hem från skolan och jag skulle göra läxa så då gjorde jag det men sen så ville jag ringa Hanna men då s skulle jag snart äta så har inte gjort det än(ska äta typ nu tror jag) Så idag så har jag inte varit med hanna :*( men ska ringa sen tror jag sen ikväll har vi träning och sen så fyller jag år!:):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):) längtar bara så mycket som det går går inte att längta mer men hejdåå ska äta//bert
google bilder!;)
LÄNGTAR!
nallebjörn
hejdåå

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejtjejer! Har sett att ni vill ha en header av mig på länge nu,Men jag har inte kunnat kommenterat eran blogg,Nu lyckas jag.Maila mig så fixar jag en.Välj bilder och text och önskemål ;))



www.kimi.bloggplatsen.se



Kram!

2011-09-22 @ 20:51:04
URL: http://www.kimi.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0