Hej igen:)

Hej igen nu så ska jag visa vad jag har för kläder på mig!:)


hittade inte framsidan av kläderna men så här ser jag ut idag!;)
Tröja:HM
Linne:HM
Byxor:Kapphal
(Tröjan har jag fått i present från Mamma och Pappa!)
Och nu kommer presenterna jag fick!:)


Adidas byxor från Mamma och Pappa!:)


Thigts med dragkedja från Mamma och Pappa!:)


Fluffig jacka från Elsa och Lena !:)

Block från Ina och Hanna!:)


Sockar från Ina och Hanna!:)


Hårspennen från Ina och Hanna!:)


Hörlurar från Mamma och Pappa!:)


Jacka från Mamma och Pappa!:)


Onepice från Mamma och
Pappa!:)

Fick ett pennfack också men det är på skolan också fick jag massa godis men det är typ uppätet!:)
Nu ska jag till Hanna hon ringde hejdå!//Bert

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det en äckta onepiece??

2011-09-24 @ 14:46:36
Postat av: bert

neej på men den finns på HM

2011-09-24 @ 16:23:22
Postat av: Anonym

heter du bert?

2011-09-29 @ 08:19:18
Postat av: Tove

fina :-)

2011-10-02 @ 20:21:12
URL: http://tovecheer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0