söndag...

♥                                     Hejsan idag är det söndag det är inte bra.
                      Fast allt är inte dåligt det är att vi ska åka och bowla med Bert.
                                Bert undrade om vi ville bowla med henne och det ville vi såklart
                              Det kommer at bli jätte roligt tror jag. Idag ska jag också på träning.
                  Den börjar 3 och sen slutar den 6 och sen ska vi bowla halv 7 jag längtar 
                                   till det. Jag ska också till mormor idag och äta lunch där.
                                                        Nu har jag inget mer att berätta
                                                                                  Hejdå /Hannaa                                                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0