Heejj;**

Heejhej nu sitter jag och bert och tar bilder men det funkar inte och ladda upp dom:[<33
Idag har jag varit på skolan som vanligt det är dåligt att den har börjat! det är mitt liv jag får göra vad jag vill om nån vill tillbringa sitt liv till det kan väl den göra det jag får väl göra vad jag vill!!!!
Idag har vi träning utomhus på grubbe det ska bli kul! Brevid oss har Ellen och ida elsa felicia moa och alla träning det är bra och på andra sidan några tråkiga!
Nu lyssnar jag på en julsång det känns lite konstigt men det är faktist min och Idas "favvo låt".
Jag längtar tills sommar lov och allt det roliga som händer då!!!<3;*
Hejjjjjdåå /////H<3;***

Haha i sommras hos fåren på rödäng (så gullig han är) <3;***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0