Tjenare

                                 Hejsan svejsan alla läsare!! 
                           Idag äre måndag det är dåligt men
                              vi har en kort vecka för vi är lediga
                          på fredag det äger!Nu sitter jag vid fb
                            o chattar med Elsa!!Ikväll har jag o
                          Bert träning klockan 6 till 7. Inas träning
                        slutar 20 över 7 så jag o Bert brukar vara
                       På ishallen o gå runt o ringa bävern! Ni kanske
                    inte vet vem bävern är men jag o bert o alxandra
                     råkade ringa han en gång men det är en lång historia
                  Heejddåå nu ska jag draa//Hanna♥

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Haha bävern, han är så söt så..

2012-02-20 @ 15:59:57
URL: http://pusspegasus.blogg.se/
Postat av: Ellen

Hahah, vad söta ni är!<3

2012-02-20 @ 19:25:09
URL: http://ellenida.blogg.se/
Postat av: Anonym

berætta!! Vem ær bævern??

2012-02-20 @ 20:00:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0