Gästbloggning:)

Heej Bert glömde logga ut från tilde mobil så jag ( Alexandra ) och tilde ska gästblogga!!
Iaf idag så har jag kommit hem från övik! Städa rummet och så och sen for jag till Tilde och ska sova här! Tilde har åkt skridskor i typ fyra timmar och ätit hos sin mormor och morfar också har vi varit ute på tildes tak och åkt skrana med tildes lillebror David och sen varit i snöhög med våra små sötnosar Kalle (4) och Axel (2) jag hade en liten brottnings match, började blöda näsblod................

Aja hoppas dom tyckte det var kul med en gästbloggning svara gjärna i kommentar Hanna Bert och ina


Hejdå


Kommentarer
Postat av: Hannabertina

Aa,Det var as kul!!

Ni får gärna göra det igen om jag har glömt logga ut!!;)

2012-01-09 @ 12:27:17
URL: http://hannabertina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0