Heejsan!

Heejsan alla läsare!
Idag är det måndag det är dåligt.. Jag vaknade 20 i 8 istället för 7. Pappa ba klockan är halv jag tänkte varför ska han väcka mej halv men då kom jag på att det var måndag trodde det var typ söndag!♥
Nyss var jag med Bert vi såg på Kony 2012 på youtube det är ju en kille i Afrika som dödar alla barnen typ det var en hemsk film! Sen klockan kvart i 6 har jag och Bert träning på nolia och sen ska vi kanske gå till ishallen och vänta på Ina eller ska vi vara kvar på grönahuset och göra lite roliga grejer på mattorna lite volter och sånt! Jag gjorde nåt knorrigt så att det blev stor text:/? Men det är faktist kul och skriva med stor text! Ikväll ska jag se på familjen annorlunda!♥ Det är bra!
Men nu ska jag äta middag!!
Heejjdåååå//Hanna♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0