Söndag:[

Heej idag är det söndag:[
 Det är jätte dåligt för imorrn börjar skolan men
 om 4 veckor typ äre påsklov! men det är ganska länge..
Igår var jag med Bert,Ida,Ellen,Ina,Moa och
Felicia!♥ Vi såg på melodifestivalen. Jag Bert och Ina
hejjade på Danny o Moa hejjade på David och Ellen
 och Ida hejjade på Loreen och Felicia var ensam som hejjade på Ulrik:]
Men Loreen var 2:a bäst så det var ändå ganska bra att hon vann!♥
Idag har jag ingen träning har inte haft någon
 gympaträning på hela veckan så jag har lust o träna idag!!♥
Nu eller snart tänker jag ringa Bert för jag vill vara med henne nu!Jag vill att vi
 ska göra nåt kul för på söndagar är allt tråkigt!!
Nu ska jag sms henne!
Heejdåååå!!//Hanna♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0