Har inte bloggat så mycket men...:(

Hej har inte bloggat på länge men nu har jag tid så blogar nu!:)
Idag så hade vi bad och gympa det var roligt!:)
haha har inget att blogga om men...
Alla som har skype kan adda mig jag heter : hannabertina som bloggen så ADDA ADDA ADDA ADDA ADDA !:)
Jaja ska typ se vilka som åkerut drån idol undrar vilka det blir men Olle och Moa var ju as bra och Molly dom 3 kommer lunkat gå vidare! tror jag!
Men jaja kommer inte några bilder oc ni som har moviestarplanet såni som har det ADDA ADDA ADDA ADDA ADDA
jag heter:hannaertina där också:)
hejdå//bert♥
Ok jag vill inte sluta blogga så jag fortsätter med det så räkna inte med det där hejdået som kag skrev längre upp
!
Idag så har Pappa köpt en iphone 4:) förut så hade han en jätte dålig kanske inte jätte dålig men det var ganska gammal så han köpte en ny idag !
Om jag får låna den så kanske jag kommer att lägga upp videos och bilder från den !
Jaja nu har jag inte nåt att skriva om men jag kan väl bara prata lite......................JAAAAA vi kan ta en  DAGENS BLOGG!:) ok!:)
Anmäl er till ¨veckans blogg med bert¨
hejdå//bert♥
vill inte säga hejdå bloggen men jag måste idag:(♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0