-.-

Hejhej!
Jag vet att jag suger på att blogga så nu ska jag blogga jätte mkt eller idag ska jag blogga jätte mkt!
Idag är det Lördag och det är väl bra förutom att Ellen, Ida, Elsa ,Felicia och Moa ska på disco på hartan så jag Hanna och Ina kommer vara ensamma men vi har ju kul också tsm!
Nu har jag bestämt att det här ska bli ett långt inlägg så nu börjar jag!:
Idag ska jag nog va med Hanna tror jag(Det är Bert som bloggar just nu)vi ska väl hitta på nåt roligt!
Ikväll klockan 18:00 vill jag gå på bio och se Hunger games!
Har inte sätt den och den verkar vara jätte bra!
Om det går så ska jag Hanna och Ina se den om dom vill se den filmen
Jaja jag ska inte babbla om nåt som kanske inte  ens kommer att hända!
Hehehe......
Nu ska jag prata om nåt annat!
Klockan är 09:24 så nästa halv tio jag vaknade typ 08:58 så har inte varit vaken så länge faktiskt bara fikat lite och nu bloggar jag!
våran statestik är inte så jätte bra den går neråt hela tiden så hjälp oss att få mer läsare!
Men nu ska jag inte blogga om det längre för nu ska ni få höra!
Alla tycker ju att om man ska blogga så är det ju roligare att läsa och titta på bilder inte bara att massa text så nu ska jag göra båda jag ska skriva mkt och lägga in massabilder!;*

Hanna;*













































Det var tjugo JÄTTE FINA bilder på Hanna ska bara försöka att hitta tjugo bilder på Ina nu också...:)





















Det var också tjugo JÄTTE FINA bilder på Ina!


Lite badbilder på slutet men...
Heejdå//Beert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0