:)

hej alla läsare! jag har väldigt tråkigt därför tänkte jag att jag kunde berätta min helg. tråkigt att läsa men aja.
först på fredag for jag hanna bert och ida på stan. Sen såg vi på sverige mot ryssland, sverige förlora men hoppas att dom vinner mot dom nästa match dom möter dom:] sen på lördag åkte jag hanna och ida på stan igen och vi åt macdonalds det var gott:) sen gick vi typ runt på olika affärer men jag köpte inget. sen kom vi hem och efter ett tag åt vi middag. sen gick vi på konsum och köpte gorra:] och såg på sverige mot italien. sverige vann med 4-0:] och idag ska vi till farmor för hon fyller år:]

vill hoppa stuttsmatta!!!!/ina

Kommentarer
Postat av: Anonym

kuuul! vill oxå hoppas studsmatta

2012-05-14 @ 13:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0