Gästbloggning!

Hejsan allihopa!
Jag heter Felicia och Ina lät mig GÄSTBLOGGA!
JÄTTEROLIGT! I.A.F. Så är ag med Ina och vi brukar inte vara med varandra så ofta!
Men jag ska försöka att börja vara med Ina....Jag har haft en blogg förut och vill gärna skapa en ny men det var inte
så roligt när man fick lite ELAKA kommentarer men annars bara FINA! ♥
Men jag och Ina har gjort lite grejer ute..Och ehm...Ska göra lite andra grejor nu!
I.a.f. Så är det PÅSKLOOV nu! [: ♥
Och FY vad det är roligt tycker jag!
Är det ingen annan som tycker det?
Ina och jag sitter och lyssnar på
Davids sånger...det handlar om att någon bajsar på en mage och lite andra bajs saker..:s
Det e då inget fel med han i.a.f!
HAHAHAHAHAHAAHAHA!
Han håller på att på att skratta ihjäl sig åt meningen:
Prutta på ditt huvud...
Han roar sig själv väldigt Bra kan man säga!
Skratt förlänger livet!
Ida och Hanna är och åker inlines (STAVNING)
Och Bert är i hemavan..
Jaja..Här kommer några bilder på INA och MIG! ♥

Vi ses!
HEJDÅ!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0