Heej^.^

Hej det är bert! Som alla vet så har jag bara varit i hemavan för ni kanske trodde att jag skulle sluta att blogga på hannabertina! Men tänk inte ens tanken på att jag ska sluta att blogga på hannabertina!När jag kom hem så packade jag upp och sen så rinde jag hanna men hon var ute med ina och ida! Så jag och min syster gick ut för att leta dom men vi hittade dom inte vi kollade på jätte många ställen till och med skolan!Men tillslut gav jag upp så jag gick hem men när jag gick förbi hannas hus så stog hon där och så ''kan jag vara med dig sen'' (hon skulle till sin mormor)''jaa'' sa jag direkt vem vill inte vara med hanna! hahaha. Men när jag var i hemavan då hände det en knorrig sak.Jag Ellen och Tua(en annan kompis) vi stog och väntade för att hennes pappa skulle åka helikopter till ett berg och där skulle han och skidor sdå vi stod där och väntade kanske 30 minuter sen så skulle jag och Ellen hem så vi åkte ner men när vi just hade åkt ner så kom helikopter och jag blev jätte sur för jag vill stå brevid helikoptern när den kom!Men sånt händer ibland.Hej då för nu ska jag och mina kompisar ut och bygga//bert


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0