Yees!

Hej idag är det fredag o jag är så glad för det är påsk-lov!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! å så sköööönt en hel vecka o nån dag jag älskar lov. Aja nu lämnar vi det i kväll var jag på kalas det var Moas kalas det var jätte kul men klockan 9 tog det slut det började klockan 6. Idag hände en ganska dålig sak också..............................................................................................................................Bert åkte till Hemavan:(
i morrn ska jag va med Ida jag vet inte vad vi ska göra riktigt kanske gå ut vi kommer väl på nåt det gör vi väll alltid..nästan då hehe. Det känns faktiskt ganska skönt o sova tycker  jag iaf jag vet inte när jag ska gå o lägga mig




      Hejdå orrar inte skriva mer / hanna


P.S glöm inte o coola in bloggen varje dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0