Hejhejj!

Hejsan idag är det torsdag det är nästan fredag,
det är inget jobbigt kvar iallafall eller kanske min tränig blir jobbig för att vi kör styrka på
den efter som att vi hat styrketävling i älvsbyn om två veckor typ längtar♥
Har nyss varit ute i snön, jag älskar att det har kommit snö. Det är så himla tråkigt när det är
höstit ute då äre så regnigt o blött.Tråkigt helt enkelt.
Fast nu äre kul när det har kommit snö!!
Klockan 6 har jag träning den slutar klockan 9.
Åsså har jag Engelska läxa tills i morrn har typ inte gjort nåt ska göra det snart.
Idag skulle jag ringa till Bert men då svarade det nån konstig tant o typ sa" ahlgrens aptit"
det lät som så iallafall.
Hejdåå!!


Hanna♥

Kommentarer
Postat av: ulli

Mer bilder tack!

2011-12-08 @ 19:13:42
Postat av: bella

håller med!

2011-12-09 @ 08:31:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0