hej!;)

hej idag så har jag varit med hamp ochvi har försökt att riva loss inas tapet för den har bucklor och får att hon ska få en ny tapet sen nyss var v med ida och ellen och lekte att vi bodde i hennes hus!!
har kommer bilder från mig och på hundar jag vill ha!:
1.me:

2.me:

3.me:

4.me:

5.bearded collie:

6.bichon frise:

7.golden retriver:


8.stövare:

9.barbet:

åå där var det slut med bilder tycker att alla hundarna är så söta så jag nästan dör fast alla hundar är ju söta!!!
nummer 6 är en ichon frise och dom tappar inte hår så dom som är alergiska mot hundar kan ändå köpa en sån för den tappar inte hår och man kan inte bli allergisk jag skulle bara veta det om hanna och ina hade haft ceasar(dom huns som är en bichon frise)och om hanna hade varit min bästis!hej då //bert


P.S hundarna har jag inte lagt upp i ordning!

Kommentarer
Postat av: Ina

Söta hundar och söt bert också:)

2011-06-22 @ 17:58:43
URL: http://hannabertina.blogg.se/
Postat av: bert

tack!

2011-06-22 @ 18:36:09
URL: http://hannabertina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0