sista träningen!=(

hej idag är det sista träningen på ett tag men sen när det börjar närma sig fotbollsfestivalen så tränar vi igen!
Jag tror att det är så i alla fall!
idag så badade jag i älven med elsa och ellen
och elsa har kommit hem från spanien!
imorgon så ska vi på hörnefors badet igen!
har tyvärr ingen webb så kan inte ta ett nytt foto på mig själv men kan hitta en gammal!:)
har kommer den bilden på mig om jag inte hittar nån snygg så får det bli en snygg!
här kommer den säger jag igen!
hihihih men nu kommer den!


när jag var liten hihihi:)
hej då detta blev ett kort inlägg eller det blev ett medium hej då igen//bert
ska snart på sista träningen om jag har rätt!:(

Kommentarer
Postat av: Elsa

Sötlök!

2011-06-30 @ 16:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0