MER INLÄGG!!!!

Hej jag (Bert) såg att en av våra snälla läsare Ricky skrev att han ville ha mer inlägg så nu gör jag ett för eran skull!!!
Idag så har jag träning innebandy alllså. Jag hoppas att Hanna ska vara där!!!
Jaa igår så fick jag speciella pennor som jag andvänder när jag ritar!
Ja,jag kanske ska lägga upp några teckningar som jag har ritat okej då gör vi så!!!:)
Första! Suddig!:)
inte klar men ändå!!:)
ARG:(
Glad!:)
Och den sista pennorna jag fick förlåt för att bilderna blev suddiga men det var webbkamera!!!
Hejdå//Bert♥

Kommentarer
Postat av: Hannna

fina<3

2011-10-26 @ 16:06:34
Postat av: Hannna

fina<3

2011-10-26 @ 16:06:34
Postat av: ina

söta<3

visste inte att du var så bra på att rita:)

2011-10-26 @ 20:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0