Söndag:(

Hej idag är det Söndag och det är tråkigt.
Jag vill att det ska vara Fredag eller Lördag dom dagarna är så roliga men men.
Vi får väl se vad vi hittar på idag!
Just nu så är klockan 09:36 ska nog ringa Hanna klockan 10:00
Idag så vill jag gå på bio för jag har faktiskt fått två biobiljetter från:
www.allbymoa.devote.se
Jaja kanske ska gå på nån bio nån gång men får se när det blir hoppas snart:)!
Igår på discot så gjorde jag illa min höft och min tå.
Jag gjorde illa mig på höften för att vi sprang på ett hjul och då ramlade jag på hjulet med höften!:(
Men nu är det bra!
Och tån så sprang nästan alla i ett tåg och sen så sprang jag in med tån nån stans hihihi:)
Ok nu har jag inget mer att säga ska faktiskt, ska gå och fika för alla i min familj ligger och sover och jag vill fika ensam så passar på nu hhihihihihi:):):):):):)
hejdå//Bert♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0