Heej alla läsare!

Heejhej;)) Nu ska ni få veta om hela våran dag! Först gick vi till Ida o då var vi där en stund vi åt och så. Sen kom Elsa o sen Bert o då när Elsa skulle äta gick vi till henne. Då bästemmde vi oss för att vi skulle ta kort, då gjorde vi det. Sen tog Elsa kort på HBI till en ny header (och den kommer att läggas upp snart) Sen redigerade vi den o gjorde den snygg o så. Sen skapade Ellen O Ida en blogg o då gjorde Elsa en header till dom. Ellen O Idas blogg: www.ellenida.blogg.se Elsas blogg: www.eelsabergstrom.blogg.se Sen har jag o Bert o Ina träning sen ska jag göra nåt o ikväll ska jag sova o sen äre SKOLA!!!!!!!!!!!!! :((((((((((( Jag vill ha mer lov! Hejdåå//Hanna;)

Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej snyggo <3

Var gärna med i DAGENS BLOGG tävling, skulle verkligen vara sjukt kul om du var med <3



PUUSS

2012-01-10 @ 14:17:30
URL: http://nej.blogg.se/
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

allt bra med er?

2012-01-10 @ 17:14:46
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0